johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 11 augusti 2013 21:35

  hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen koka jag kaffe,sen tog ut smör,smörkniv,korv,bröd iuterummet,tog ut kaffekoppen,åt en macka,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick på toa,sen borsta tänderna,sen borsta håret,sen såg film,smsa min kille,sen såg film,smsa min kille,sen såg film,sen åt vi lunch,kolla hur det gick för hif,sen koka kaffe,drack kaffe,sen ducha,sen drack kaffe,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen drack kaffe,sen såg film,sen kolla film,sen kolla hur det gick för hif,sen fortsätte se film,sen kalla mina föraldrar,sen åt vi taco,drack pommac,sen hjälpte till,ställa inne sakerna,sen gick upp,kolla på film,sen gick ner,hämta pommac,sen kolla på film,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards