johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 12 augusti 2013 22:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör,smörkniv,korv, bröd iuterummet,sen tog ut kaffekoppen åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen brädde en macka,tog med till jobb,duka inne det igen,sen gick upp,tog mina saker,borsta tänderna,sen gick ner,tog nycklarna,busskortet,stoppa ner saftflaskan,mackan,sen borsta håret,sen tog på skorna,tog kassen,sen hämta en färdigrätt i förrådet,sen tog bussen till knuttpunkten,hoppa av,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till jobbetröja,förklädde,skor,sen ställde inne maten,dricka,mackan i kylen,sen hjälpte till med disken,sen hade vi frukost åt en macka,drack kaffe,sen hjälpte jag till med disken,torka borden,sen hjälpte till med disken,sen drack kaffe,sen hjälpte till med disken,sen tog min mat,värmde den ,sen drack saft,kaffe till,sen villa vi maten lite,sen höll jag på med disken,ställde allt på sin plats,sen torka mer disk,ställde på sin plats,sen gick på toa,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,sen gick till bussen,tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,lämna kassen med sakerna hemma,sen gick på toa,sen gick till min kille,tog med hans film,det ,sen la vi,myste,sen såg jag ,han film,sen gick jag hem,gick på toa,såg lite på film,sen hängde med pappa till maxi,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards