johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 3 augusti 2013 22:30

  hej idag vakna jag 10.17,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen la lite vid ipaden,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör,ost,smörkniv,sen åt en macka,drack kaffe,sen tog inne smör,smörkniv,osthyvlen,osten,sen tog inne kaffekoppen,sen gick upp,gick på toa,sen borsta tänderna,sen gick ner,hämta mer kaffe,drack,sen tog ner kaffekoppen,sen gick upp,hämta plånboken,hörlurar,passet,mobilen,sen såg lite på peter,petra,smsa min kille,sen gick ner,tog busskortet,nycklarna,sen smsa min kille,sa han va här så tog på mig sandalerna,tog på mig en keps,sen gick vi till busshållsplatsen,tog bussen till båstad,var i båstad,gick i båstad,prova hängmattorna,sen gick till pizzerian där,åt hamburgaretalrik åt jag,drack cola,han åt pizza,drack cola,sen tog på mig kepsen,sen gick vi inne i en affär,jag handla en loka,en blå dåre att ta med hem,sen åkte vi bussen hem,den körde förbi ängelholm,där byta dom busschaufför,sen åkte vi bussen till berga,hoppa av där,sen gick vi hem,sen när jag kom hem så ducha jag,sen såg peter,petra,åt lite godis,sen koka kaffe,drack kaffe,sen käka vi kvällsmat,sen drack jag kaffe,sen åt jag godis,drack blå dåre,sen såg jag saltön ,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards