johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 21 augusti 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,smörkniv,skinka,sen brädde en macka,sen åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,tog mina saker,borsta håret,sen öppna gargaset,tog ut cyklen,sen stängde gargaset,lämna mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,tog av cykelhjälmen,gick inne iomkläddningsrummet,låste inne sakerna,sen sätt i uppbehållsrummet lite,sen hade vi bili,sen hade vi rast,gick,köpte en birka,sen tog jackan,sen gick vi till fredrikstall,sen gick vi till skolan igen,sen låste inne jackan iskåpet,sen gick till matan,hade lunch,sen hade vi rast jag lyssna på musik,smsa med telefonen,sen hade vi bild,gjorde ansikte av saker,sen hade vi musik,lyssna på musik,sen hämta vi våran saker,gick till tjernasomkläddningsrum vid gympasalen,byta om,sen hade vi bollsport i gympasalen,sprang med en fotboll,sen spela fotboll,sen gick inne,ducha,sen klädde på mig,sen tog mina saker,sen tog på skorna,sen låste upp cyklen,cykla hem,sen låste inne cyklen i gargaset,sen koka kaffe hemma,sen drack kaffe,åt glass,sen kolla på film,tog det lungt,sen åt vi kvällsmat,sen såg vi idol,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards