johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 2 augusti 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut smör,ost,smörkniv,tog ut kaffe till mig,sen drack kaffe,åt en macka,brädde den andre iuterummet,tog med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog plånboken,mobilen,hörlurarna,sen gick ner,tog nycklarna,busskortet,borsta håret,sen stoppa ner maten,drickan,macka i en kasse,sen gick till bussen,tog bussen till jobb,hoppa av på knuttpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till jobbetröja,förklädde,skor,sen brädde mackor la på ost skinka,tomat,gurka,sallad,sen på en annan la jag sallad ägg,sill,sen plocka undan,sen torka disken,sen hjälpte till ikassan,sen åt vi frukost jag åt min macka,drack kaffe,sen torka jag borden,sen torka disk,sen hjälpte till ikassan,sen hängde jag med ner,hämta saker som servera kom med,sen åkte vi upp med det,ställde inne festis i kylen,sen torka disk,sen hjälpte till ikassan,sen gick jag,en anna,byta om till våran vanliga th-shirt,skor,sen gick vi till oj,panta burkar,handla pajer,sen gick vi till alfo,handla vegetariska pajer,sen byta jag ut ljusen på borden,sen åt vi lunch,drack kaffe,sen torka vi disk,sen la det i lådor där det skulle vara,sen torka borden,sen soppa,sen gick,byta om till min vanliga th-shirt,sandaler,stoppa ner drickan,långarmadtröjan,sen tog bussen hem,hoppa av på annerovägen,gick hem,koka kaffe,drack kaffe,sen villa lite,sen gick till maxi,panta burkar,handla,sen gick hem,sen var själv hemma för pappa,min bror var på stranden,min syrra var hos mette, sen åt jag glass,drack kaffe,sen drack kaffe,åt en giffel,sen kom min kille,vi la ,kela,sen kom min pappa,bror hem,sen såg vi film,sen skulle han hem,äta,sen ducha jag,sen kom mamma,sen klädde jag på mig,sen åt vi,sen åkte vi till mette,hämta syrran,såg hennes häst,kela med katter,sen åkte vi hem men nu tar jag det lungt,ser film hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards