johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 16 augusti 2013 22:41

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör,smörkniv,bröd,skinka,åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen tog med en till jobb,duka inne det igen,sen gick upp,tog mina saker,borsta tänderna,sen gick ner,tog nycklarn,busskortet,stoppa ner macka i en kasse,sen borsta håret,sen tog på skorna,jackan,sen gick ut iförådet,hämta en färdigrätt,sen gick till bussen,tog bussen till knuttpunkten,hoppa av,sen gick till jobb,sen byta om till jobbetröja,förklädde,skor,sen ställde inne maten,mackan i kylen,sen tog hand om disken,torka borden,sen fortsätte ta hand om disken,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen plocka disk,plocka disk,torka disk,sen värmde min lunch,åt lunch,drack cola,sen betala för colan,sen tog hand om disken,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,slängde dom andre itvätten,sen stoppa ner foppatofflorna,tog på skorna,knytta skorna,sen tog på jackan,sen gick till knuttpunkten,tog bussen,hoppa av på annerovägen,sen gick hem,sen tog av skorna,jackan,drack kaffe,åt glass,såg film,sen gick på toa,sen gick jag,min kille till netto,handla,sen såg jag film,sen kom han till mig,sen åt jag kvällsmat,sen såg vi film,sen gick jag på toa,sen la jag inne yogurten ikylen,sen la inne bilder på facebook ,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna

Ovido - Quiz & Flashcards