johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 17 augusti 2013 23:16

  hej idag vakna jag halv två,gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut smör,smörkniv,bröd,skinska,sen tog ut kaffekoppen jag åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen ställde inne allt,sen gick upp,gick på toa,borsta tänderna,sen håret,gick ner,värmde kaffe,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen gick på toa,såg film såg extramatrialet på nilskarlssonpyssling,sen gick ner,koka kaffe till mig,pappa,vi drack kaffe,sen gjorde han mat,sen åt vi ris,kött,sen åt jag godis,drack läsk,såg emilssommarlov på svt.se,sen sätt på starke mannen,såg den,läste bloggar,nu fortsätte jag se den starke mannen har bara tagit det lungt idag,sen åt vi räckor med ägg mackor,lax,sen fortsätte se starke mannen,åt godis,drack läsk ,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards