johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 28 augusti 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ut iuterummet,åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen borsta tänderna,tog mina saker,sen borsta håret,tog väskan,gympapåsen,sätt på skorna,jackan,sen öppna gargaset,sen tog ut cyklen,sen lämna inne mammasnycklar,sen stängde gargaset,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,tog av hjälmen,hängde inne jackan iskåpet,la inne gympapåsen,väskan,låste,sen gick vi,hade billi,sen hade vi lite rast,sen gick vi till fredrikstall,sen gick vi till skolan,åt lunch,sen hade vi bild,gjorde ett ansikte av saker,sen hämta vi våran saker iskåpen,sen låste skåpet,sen hade vi musik,sen gick vi,byta om till gympakläder,sen låste inne sakerna,sen hade vi bollsport,spela fotboll,sen ducha vi,sen sätt på oss vanliga kläder,sen låste upp cyklen,sätt på cykelhjälmen,cykla hem,sen gjorde kaffe,drack kaffe,åt kladdkaka,förde över musik till mobilen,sen åkte vi till mediamark,köpte hörlurar till min mobil,sen körde vi,hämta syrran på skolan,sen körde vi till city gross,sen åkte vi hem,åt kvällsmat,jag fick sås i håret,ducha sen,nu ser jag film,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards