johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 4 augusti 2013 23:30

  hej idag väckte pappa mig halv tolv,sen ringde min kille,jag snacka med han i telefon han fråga om jag vill gå inne på fredrikstall,se eskilscupen då sa jag ja det vill jag,sen gick jag upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,smörkniv,osthyvel,ost , tog ut kaffekoppen ,brödet i uterummet,åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen tog inne smör,smörkniv,osthyvel,ost,kaffekoppen,sen smörkniven,la inne smöret,osten i kylen,sen gick upp,gick på toa,sen borsta tänderna,sen tog plånboken,busskortet,sen drack kaffe,sen gick på toa,sen borsta håret,sen gick vi till fredrikstall,kolla på djuren,sen gick vi ner till stan,åt chinamat,sen tog bussen till norvalla,såg eskilscupen ramölsa,eskilsminne ramlösa vann,sen kolla vi lite,sen gick jag,min kille till maxi,handla dricka,sen gick han inne till mig ett litet tag,sen blev han hämtad,åkte,bada,sen ducha ,sen tog på mig kläder,sen såg  jag,sen såg jag film jag såg saltön ,sen åt jag kräftor,sen gick på toa,sen gick ut,gick en liten runda med min kille,sen gick hem,gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards