johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 19 augusti 2013 21:16

  hej idag vakna jag sju något,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost,åt pannkakor,drack kaffe iuterummet,sen gick jag upp,borsta tänderna,tog mina saker,sen borsta håret,sen  tog på skorna,jackan,sen tog ut cyklen,sen låste uterdörren,cykla till skolan,sen hängde inne jackan,det i lilla köket,sen gick vi till aulan,hade upprop med alla klasser,sen gick vi till lilla köket,fick schema,lasårsplanering,välkommenlapp till oss,föräldrarna,sen drack vi cider,åt melon,sen sluta vi,då cykla jag hem,sen när jag kom hem snacka jag med mamma,mormor,morfar,åt mackor,drack kaffe,sen plocka jag upp dismaskinen,la ut saker på instagram,sen gick på toa,sen drack mer kaffe,sen såg film,sen gick på toa,sen koka mer kaffe,drack kaffe,sen gick på toa,sen åt vi kvällsmat,såg lite på idol,sen hängde med pappa,handla ,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards