johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

idag

Av johanna Karlsson Maltby - 31 maj 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv sju,klädde på mig,sen gick på toa,sen åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig jackan,skorna,tog mina saker,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen tog sakerna,gick till skåpet,sen låste inne sakerna,tog datan,sen låste inne sakerna i skåpet,sen gick till uppbehållsrummet,sen hade vi frittval ,sen nutidsfrågor,sen hade vi rast,sen hade vi siw,fika,jag hämta mjölk till kaffet,sen fika vi i villan,gick genom hur detta läsåret hade varit,sen tog ner allt,sen gick till matan,åt ,sen gick jag,hämta mina saker för jag,en kompis fick sluta redan tolv,sen cykla jag hem,tog på mig shorts,var ute i solen ,var ute med theo,sen gick jag upp,kolla lite på film,sen villa,sen drack kaffe,sen gick jag upp,ducha,sen tog jag på mig,gick ner,syrran loka mitt hår,sen åkte dom,handla,sen kom dom hem,sen lämna dom mig på studentfesten på skolan,sen körde,köpte pizza,sen hängde inne jackorna,sen gick ut till atruimgården,alla fyror fick klippa hjärtballonger som flög iväg,sen åt vi italeinsbuffe,sen kolla vi på en trollkarl,sen gick brandalarmet igång för det vara ljus på tårtan,sen när brandmannen hade stängt av brandalarmet åt vi tårta,sen gick inne,dansa,sen blev klockan tio,då började jag gå hem mina föräldrar mötte mig vid drottninghög,sen gick vi hem,de börja ösregna på oss,sen gick jag upp,byta kläder,tog ner ipaden,sen såg lets dance,sen såg vem som vann,sen gick upp,gjorde mig klar förläggdags,sen gick,la mig hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards