johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 23 maj 2013 21:00

  hej idag vakna jag,sen klädde på mig kläder,sen åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,cykla upp till skolan,sen låste cyklen,låste upp skåpet,byta om till kökskläder,sen läste siw om tycko brahe,vad för olikasaker han har gjort vi välde att testa på hans mätinstrumment,sen efter det gick vi till lilla köket,torka kylarna,sen efter det fick vi rast,då gick vi,byta om till våran vanligakläder,låste skåpet,sen frosta vi av frysen,sen gick,åt lunch,sen hade vi rast till 12.10,sen fortsätte frosta av frysen,sen sätt en kompis inne allt i frysen igen,jag gick till stora köket,hämta bröd som vi fryste inne,sen fortsätte,sen hade vi gympa,sen cykla vi hem,sen var jag med min kille ute,gick hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards