johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 15 maj 2013 21:15

  hej idag vakna jag,klädde på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på min jacka,mina skor,tog mina saker,cykla till skolan,sen låste cyklen,sen gick till omkläddningsrummet,låste inne mina saker,sen hade vi billi,gick till dunkers,såg teater,sen åt på gröningen,sen tog bussen tillbaka till skolan,sen gick till skåpet,hämtade sakerna,sen gick till gympasalen,byta om till gympakläder,sen träna till göteborg,sen sluta vi,ducha,sen tog på mig kläder,sen stoppa ner gympakläderna,det,sen cykla hem,sen åt lunch hemma,sen körde vi,handla,sen packa jag sakerna till göteborg,ändra väckarklockan,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla så hörs vi på fredag hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards