johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 16 maj 2013 21:15

  hej idag vakna jag klockan sex på morgonen,sen klädde på mig,sen åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen gick på toa,sen gick ner,packa resten,sen tog på mig jacka,skor,sen körde mina föräldrar,lämna mig på skolan,sen kom bussen,vi åkte bussen till göteborg,la inne alla saker i bussen,sen körde den oss till göteborg,sen fick jag,sofia fotbollsgrejer av han som har hand om bollsporten,sen gick vi inne,byta om ,sen gick vi,kolla när nm spela,sen hämta vi 2 bollar,sen börja vi spela mot ett lag dom förlora vi mot,sen spela vi mot ett annat där blev det oavgjort,sen vann vi,sen förlora vi ,sen gick vi,ducha,byta om till vanliga kläder,la inne väskorna i bussen,sen gick vi,fick medaljer,vi kom 3aigruppen,sen körde bussen oss till hotel kusten där åt vi,sen körde bussen oss till liseberg,sen la vi inne våra väskor i ens läraraes bil,sen gick vi inne på liseberg,gick runder,sen gick jag,sofia,åt ,sen gick vi runder på liseberg ,jag vann plopp choklad,center choklad,sen tog vi inne allt i bussen som körde oss tillbaka till skolan,sen smsa jag mina föräldrar,sa att vi var på väga till helsingborg,sen hämta dom mig,mina saker på skolan,sen sa man godnatt till sina föräldrar,gick inne på mitt rum,byta om till nattlinne,sen borsta tänderna,la sig isängen,sov hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards