johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 28 maj 2013 21:00

  hej idag vakna jag,sen klädde på mig,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig jackan,skorna,tog mina saker,sen gick till bussen kom försent ditt så fick vänta på en buss som gick 8.26,sen gick till omkläddningsrummet,la inne sakerna,tog datan,gick till janet,knaka på dörren till janet,sen hade vi matte,sen engelska,sen hade vi rast,sen hade vi svenska,sen kolla vi på nyheter,sen stog jag datan,la inne sakerna iskåpet,sen gick vi,åt,sen hade vi rast till 12.10,sen fixa vi kaffe,te,saft,kakor till musikcafeet,sen hade vi musik cafe,sen tog vi undan allt,jag plocka upp ur diskmaskinen,plocka ner,sen baka vi rulltårta ,sen prata vi lite,sen gick vi,hämta våran saker,jag vänta på bussen hem,sen åt mat,drack kaffe,sen åt kvällsmat,sen såg på film,sen gick ut,gick med emil,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards