johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 8 maj 2013 22:45

  hej idag vakna jag,klädde på mig,gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,sen tog bussen till skolan,sen låste inne mina saker,sen hade vi billi ,vattna blommorna i växhuset,sen hade vi rast,då fika jag,sen såg vi film,sen gick vi,åt lunch,sen fixa vi till musikcafeet,hade muikcafe,sen plocka inne disk i diskmaskinen,sen gick vi,kolla på bilder från leifs,jockessemstrar det var bollsport för vi kunde ej spela fotboll ute för det regna,sen ringde mamma,sa dom kunde hämta mig så tog mina saker,gick upp där dom hämtade mig,sen körde vi till drottninghögsbibblotek,lämna böcker,sen körde vi hem,sen cykla vi till mormor,morfar,åt mat hos dom,fika,sen cykla jag,mina sysskon hem,kolla på film,sen när mina föräldrar kom hem la jag mig hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards