johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 20 maj 2013 21:00

  hej idag vakna jag ,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog min väska,gympapåse,sen tog på jackan,skorna,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen gick inne till omkläddningsrum,byta om till kökskläder,sen låste inne alla saker,sen städa vi köket,sen hade vi rast,sen fortsätte städa,sen byta om till mina vanliga kläder,gick,åt i matan,sen hade rast,sen byta om till kökskläderna,sen tog mina saker,gick till gympan,sen bada vi,sen cykla hem,sen drack kaffe,kolla på film,strök,sen åkte till mormor,morfar,såg hif,sen åkte hem,gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards