johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 30 maj 2013 21:15

  hej idag vakna jag,klädde på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner saker jag skulle ha med till ven,sen tog jag bussen upp till skolan,gick till uppbehållsrummet,sen gick jag,en kompis,hämta våran mat,tog bestick,papper,sen vänta vi på dom andra,sen tog vi 3 an ner till ga torg,sen tog vi 220 till landsskrona,sen vänta vi på båten,sen 10.30 var vi framme på ven,sen hyrde vi cyklar,jag ,vår lärare fick byta cykel jag fick en cykel med förhög sadel ,sen cykla vi ner till stranden,fika,sen cykla vi till slottet,sen cykla vi till tycko brahe museumet,åt vår mat där,sen fick vi guidning vi fick kolla på stjärnor,sen fick vi kolla på saker tycko brahe hade gjort men slottet fanns inte kvar där,sen fick vi testa,mäta hur långt ett slott var,sen fick vi kolla där inne på saker,sen på en film,sen gick vi,åt glass,sen cykla vi vidare till där vi hyrde cyklarna,sen lämna nycklarna,sen gick ner,vänta på båten,sen tog båten hem,sen en buss till landsskronstation,sen tog tåget till knuttpunkten,sen hämta pappa mig,syrran,sen packa jag upp saker ur väskan,sen gick på toa,sen logga inne på fb,snacka med min kille,sen åt kvällsmat,sen blogga jag,sätt vid hayday,snart ska vi göra oss klar förläggdags jag har haft en bra dag idag hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards