johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 7 maj 2013 21:15

  hej idag vakna jag,sen klädde på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,sen tog på mig yterkläderna,tog mina saker,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen gick till billisklassrum där samlades vi,sen vänta vi tre tjejer på skolan till billi hämta oss,sen körde billi oss till annsfiskestug,där fick vi med mackor,dricka,sen gick vi lite,sen gick vi till stranden,sen åt korv,sen vänta vi 3 tjejer till billi kom,hämta oss,sen körde oss till skolan,sen cykla jag hem,sen åt glass,drack kaffe,sen gick på toa,sen kolla klart mammaspojkar,sen gick på toa,sätt vid ipaden,sen åt kvällsmat,sen gick hem till min kille,kolla när han spela fifa,sen såg vi film,sen gick jag hem nu ser jag sommaren med göran,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards