johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 22 maj 2013 21:00

  hej idag vakna jag,klädde på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig jackan,skorna,sen gick till bussen,vänta på bussen,sen tog bussen till skolan,sen gick inne till omkläddningsrummet,hängde inne jacka,mina saker,sen hade vi billi sätt gem på kort med djur på,sen hade vi rast,sen gjorde knep,knåp med djur,sen gick vi,åt,sen hade vi rast,sen hade vi siw,såg tycko brache film ,sen sökte saker om tycko brache,sen hämta mina saker,sen hade vi musik,sjöng,sen byta vi om till gympa kläder,sen hade vi bollsport,sen byta om till mina vanliga kläder,sen gick till bussen,vänta på bussen hem,sen tog bussen hem,sen gick på toa,sen ladda mobilen,sen hängde upp gympakläderna,sen koka kaffe,sen fortsätte se lassie,drack kaffe,sen sätt på pang på pensionatet,sen gick på toa,sen åt kvällsmat,sen fortsätte se film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards