johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 17 maj 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv tio,klädde på mig,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen sätt vid ipaden,väntade på att klockan skulle bli 13.20,sen körde vi,hämta min bror,sen körde,hämta min syrra,sen körde till ullared,tog en liten paus på vägen,åt hamburgare,sen fortsätte köra till ullared,sen var vi framme halv fem,sen gick på toa,sen gick inne till ullared,jag tog en korg,gick,kolla på filmer,penna till ipaden,nytt móbilfodral,sen gick,kolla på kläder,i filmväg htita jag hipphipp,pang på pensionatet,virus i bataljonen,lassie en ny film,sen hitta jag ett nytt mobilfodral,en penna till ipaden,sen hitta jag nya solglasögon,en ny plånbok,sen iklädesväg hitta jag 4 par trossor,en flisjacka,en tunnlångarmadtröja,sen hitta jag en johan falk film till min kille,mina föräldrar hitta också mycket,min syrra med,min bror med,sen körde vi hem,ringde ,beställde pizza,hämta på ringstorpspizzeria,sen åt vi pizza,sen packa inne allt från bilen,sen såg jag,mina föräldrar lets dance,sen gjorde jag mig klar förläggdags,gick,la mig hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards