johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 1 maj 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv nio,gick upp på toa,sen la mig lite isängen vid ipaden,sen gick upp,sen  klädde på mig kläder,sen åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen åkte till väla,sen fick jag,min syrra,mina föräldrar glass där,sen åkte vi hem jag köpte 3 filmer på väla,sen såg jag eva,adam,sen ducha,sen fortsätte se eva,adam,sen fortsätte se eva,adam,sen åt kött,ris,grönsaker,drack jucie,sen gick på toa,sen tog på mig jackan,skorna,tog plånboken,sen åkte ner till stan på tivolit,sen vann min kille gosedjur där,sen hoppa vi av på camillasresturang,åt en hamburgartalrik,sen gick vi hem till mig,lämna gosedjurna han vann till mig,sen gick vi hem till han,var hemma hos han,sen gick jag hem,såg film,sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards