johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 6 maj 2013 21:15

  hej idag vakna jag,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen  gick ner,åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna, mina saker,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen gick inne till omkläddningsrumemt,byta om till kökskläder,sen låste inne alla saker,sen läste vi recept,sen skala grönsaker,dela grönsakerna,sen hade rast,åt en birka,sen laga soppan,sen byta om till mina vanliga kläder, sen låste skåpet,sen gick,åt,sen byta om till mina kökskläder,sen plocka undan allt,sen smaka vi på soppan,sen gick,byta om,sen gick,hade gympa,var ute,gick med gympan,sen cykla hem,sen drack kaffe,såg på film,sen ducha,sen åt kvällsmat,sen stängde av filmen,klädde på mig mina vanliga kläder,gick till min kille,såg film hos han,sen gick hem,han följde mig hem,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards