johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 25 maj 2013 22:45

  hej idag vakna jag 11.40,åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen kolla på filmen,sen kom min kille,sen ducha jag,sen åt jag 2 korvar,sen kolla jag,han på film,sen efter ett tag så sa mina syrra nu ska vi cykla till mormor,morfar,då kom mamma,sen när mamma var klar så cykla vi till mormor,morfar,jag fixa läsk,tog glas åt oss,sen kom vår morbror,sen åt vi potatis,dillkött,broccoli,morötter,drack alkoholfricider till maten,sen åt vi godis,drack läsk,sen åt vi kaka,drack kaffe,sen var jag där ett litet tag,sen cykla jag hem,sätt mig lite vid mamma,pappasdata,sen kolla om det fanns något roligt på tvn,sen gick upp på mitt rum,såg film,då hörde man musik hela vägen från väla,kolla på fyrverkerier från mitt fönster på mitt rum,sen gav jag katterna kvällsmat,sen fortsätte se film,sen efter ett tag så kom mina sysskon,föräldrar hem,sen ungefär tolv halv ett så gjorde jag mig klar förläggdags,sen gick,la mig hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards