johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 24 maj 2013 21:00

  hej idag vakna jag halv sju,klädde på mig,sen gick på toa,sen åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna håret ,sen tog på mig jackan,skorna,tog mina saker,sen cykla jag till skolan,sen låste cyklen,sen tog sakerna,gick till skåpet,sen låste inne sakerna,tog datan,sen låste skåpet,sen gick till uppbehållsrummet,sen hade vi matte,sen svenska,sen nutidsfrågor,fika,sen hade vi rast,sen hade vi siw,strök handdukar,sen städa vi skåpen,torka skåpen,sen gick vi genom pappret om ven,sen gick vi,åt lunch,sen hade vi rast,sen gick vi på vernissage,sen kolla på när dom uppträdde,sen kolla på deras tavlor,sen vissa siw mig,en kompis våran betyg,först vissa hon mina betyg,kompisen fick skura tofflor,sen vissa hon kompisensbetyg,då fick jag skura tofflor,sen torka vi tofflorna,sen hängde upp tvätt,sen gick jag till skåpet,hämta mina saker,sen låste skåpet,sen låste upp cyklen,cykla hem,sen åt hemma,sen cykla jag till maxi,handla,sen gick jag ut,gick,sen kolla jag på film hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards