johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 13 maj 2013 21:30

  hej idag vakna jag,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,sen tog min väska,gympapåse,sen tog på jackan,skorna,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen gick inne till omkläddningsrummet,byta om till kökskläder,sen låste inne alla saker,sen baka degen till brödet,lätt det jäsa över rasten,sen hade rast,sen baka ut brödet,sen åt jag,gjylsimme iköket,sen hade vi rast till halv ett,sen fixa allt,sen sluta,byta om till våran vanliga kläder,sen låste skåpet,gick till gympasalen,byta om till gympakläder,låste inne mina saker i ett skåp,sen hade gympa,sen sluta vi gympan,ducha,sen cykla hem,sen åt hemma,koka kaffe,drack det,sen åt kvällsmat hemma,sen gick till min kille,såg hif,sen gick hem,gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards