johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 4 maj 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tio ,sen gick upp,klädde på mig,gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen bädda sängen,sen gick,ducha,sen borsta tänderna,sen kolla på film,sen klädde på mig,sen borsta håret,sen kolla på film,sätt vid ipaden,sen åt lunch,sen  halv tre så tog jag,min kille bussen ner till stan för att se när pappa,syrran sprang springtimme dom sprang springtimme 5 km ,sen gick jag,min kille,handla,sen  var jag,min kille kvar nere istan,sen gick vi upp på mc donals han bjöd mig på en cheeseburgare,sen tog vi bussen till dalhem jag hoppa av på annerovägen,sen gick inne till vår gata,sen lämna inne min jacka,sen var jag,min bror ute,spela,sen gick inne,var uppe på mitt rum,sen kom våran gäster,sen spela jag basket ute,sen cykla jag,min bror åkte skattebord,sen studsa jag,sen åt vi, gästerna hade en två,en halv årig bebis den var jättesöt.sen åt vi kött,revben,sen kolla jag film,sen fixa syrran kaka,sen drack vi kaffe,åt kaka,då kom min kille,sen gick jag upp till han,vi kolla film,spela bowling på ipaden mot varandra,såg film,sen vinka jag hejdå till våran gäster,sen gick upp till min kille igen,sen gick på toa,sen gick inne på mitt rum till min kille,sen gick min kille hem,då gick jag,la mig hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards