johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 2 maj 2013 22:00

  hej idag vakna jag,klädde på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog mina saker,cykla till skolan,sen byta om till kökskläderna,sen låste skåpet,skala morötter,sen gjorde chokladmuffins,sen tog vi rast,då gick jag till caffeterian,köpte en birka,cola,sen gjorde hastbullar,sen byta till mina vanligakläder,sen gick till matan,sen  åt lunch,sen sätt ute lite,sen gick,byta om till kökskläder,sen gjorde fint i köken,sen smaka hastbullar,sen byta till våra vanligakläder,tog våran jackor,sen gick ut,gick en runda med siw,sen sätt lite på en soffa,sen sluta,cykla hem,sen åt hemma,sen såg eva,adam sissta filmen,sen åt blåbärspaj,drack kaffe,sen såg klart eva,adam,sen gick på toa,sen såg ogifta par,sen åt kvällsmat,sen gick på toa,sen gick ut,gick med min kille,nu ska jag göra mig klar förläggdags hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards