johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 6 april 2013 22:36

  här skor jag köpte på väla dom var sköna ,snygga vad tycker ni?

Av johanna Karlsson Maltby - 6 april 2013 22:35

  här är trossor jag köpte på maxi idag jag tycker dom är sköna.

Av johanna Karlsson Maltby - 6 april 2013 22:32

  här är vår jackan jag köpte på maxi vad tycks om den?jag tycker den är snygg.

Av johanna Karlsson Maltby - 6 april 2013 22:24

  hej idag väckte mamma mig halv elva,sen klädde på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost,drackcocio mjölk,sen borsta tänderna,håret,sen åkte vi till väla,handla,sen körde pappa hem,pappa,brossan,sen körde mamma,jag,mamma,syrran,åkte till djur affären,sen maxi,sen åt vi korv med bröd ute,drack cocio,sen var ute,sen såg skilda världar volym 2,disc 1,sen sätt på skilda världar volym 2,disc2,sen såg smartare än en femteklassare,sen åt kassler,potatissallad,åt sallad,nu ser skilda världar volym 2,disc 2,ska lägga inne bilder på skorna jag köpte på väla,vår jackan jag köpte på maxi,trosorna jag köpte på maxi hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

jag

Av johanna Karlsson Maltby - 6 april 2013 18:51

  här sitter jag ute iträgården kommer fler bilder sen kommer 3 bilder på det jag köpt sen hade bra så hörs vi sen när jag skriver.

Av johanna Karlsson Maltby - 6 april 2013 18:50

  här är theo ute i trägården idag.

lia

Av johanna Karlsson Maltby - 6 april 2013 18:46

  här är lia ute i trägården idag.

jag

Av johanna Karlsson Maltby - 6 april 2013 18:45

  här är jag ute i trädgården idag.

Ovido - Quiz & Flashcards