johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 10 april 2013 20:45

  hej idag väckte mamma mig,sen klädde på mig,sen åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,tog sakerna,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av bussen,sen gick inne till skolan,sen hängde i mina saker i skåpet,sen gick till billi,sen hade rast,sen gick till billi igen,sen åt lunch,sen hade vi siw,såg som man mår som man äter eller dricker,sen hämta mina saker,sen hade vi musik,sen  sluta vi musiken,sen tog mina saker,gick till bollsporten,sen tog på mig mina gympakläder,sen tog på mig mina kläder igen det blev ingen bollsport för billisklass ej var där,sen tog mina saker,sen vänta på bussen hem,sen tog bussen hem,sen gick från annerovägen hem,sen gick jag,mamma till drottninghögsbiblotek,sen gick,köpte,sen åt bullemedbulle,drack kaffe,sen åt kebabrulle,pizza,drack jucie,sen gick på toa,sen gick jag,min kille till maxi han handla,sen gick jag hem till mig,han hem till sig,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna

Ovido - Quiz & Flashcards