johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 28 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 28 april 2013 21:00

  hej idag vakna jag klockan nio,gick på toa,sen klädde på mig kläder,sen åt frukost,åt 2 våfflor,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,såg film,sen klockan halv två körde pappa mig till bowlingen,sen bowla,sen lämna sakerna i skåpet på bowlingen,tog skorna,jackan,sen tog upp hamburgare,dricka,sen fick vi priser det var sissta gången med young bowlers nästa år heter den idrott för alla,dom börjar om från noll,vi fick varsin pokal,sen en flaska som en kängla,sen pressentkort på väla,sen hämta pappa,syrran mig,sen handla vi på maxi,sen körde vi hem,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,sen  kom min kille,vi la och myste med varandra,sen gick jag ner,åt taco,drack jucie,sen la vi,myste igen,sen hängde jag med han ner,han gick hem,sen kolla jag film,sen gjorde mig klar förläggdags,sen sov hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards