johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 2 april 2013 20:27

  hej idag vakna jag 06.55,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,jucie,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,sen gick till bussen,tog bussen till skolan,sen tog av yterkläderna,sen hade vi kärnämne,då hade vi matte,sen engelska,sen hade vi rast,då åt jag min frukt,sen hade vi svenska,skriv mejl till vår lärare,sen såg nyheterna,sen lämna datan iskåpet,sen gick,åt,sen lämna talriken,glaset,sen gick ut från matan,gick ,hämta datan,sen hade vi musik då redo visa jag,sen tog vi ut alla jullåtar från pärmarna,sen sätt inne vårlåtar i pärmen,sen hade vi vikaren,såg  film,svara på frågor till filmen,sen sluta vi sätt på mig yterkläderna,gick till bussen,tog bussen hem,sen gick hem från busshålsplatsen,sen tog av yterkläderna,sen gjorde kaffe,såg film,drack kaffe,sen körde pappa mig till bowlingen,sen bowla fem till sex,då hängde min kille med,hämta mig,sen var jag,han hemma hos mig ett tag,sen vid sju något gick han hem,då gick jag,duscha,packa gympakläder,nu ser jag skilda världar volym 1,disc 4 hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna,

Ovido - Quiz & Flashcards