johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 15 april 2013 21:15

  hej idag vakna jag,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,sen körde mormor mig,mamma till tandställningstandläkaren,där fick jag tandställning,sen körde mormor hem mamma,sen mig till skolan,sen hem till morfar,sen byta jag om till kökskläder,låste inne mina saker,sen skala grönsaker,dela grönsaker,sen fräste grönsakerna,sen hällde i vatten,buljong,sen tog hand om min disk,sen åt jag,en annan kompis imatan,sen hade rast,sen gick,byta om till kökskläderna,sen tog hand om disken,sen fick jag,den andre kompisen smaka på soppan,sen tog vi hand om den disken,sen gick,byta om till våran vanliga kläder,sen tog våran saker,låste skåpet,sen gick till gympasalen,sen byta om till gympakläder,sen hade vi handboll,sen sluta vi,gick,ducha,sen tog på mina vanliga kläder, tog sakerna,sen gick till bussen,vänta på bussen,sen tog bussen hem,sen drack kaffe,sen gick på toa,sätt lite vid ipaden,sen åt kvällsmat,sen gick hem till min kille,såg hif,sen följde han mig en bit hem,sen gick jag hem,sen inne ivårt hus,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards