johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 18 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 18 april 2013 20:45

 hej idag väckte mamma mig,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig jackan,skorna,sen öppna gargset,tog ut cyklen,sen tog mina saker,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,gick inne till omklädningsrummet,sen tog på mig kökskläderna,skorna,sen läste vi recptet,sen gjorde degen till tomatbullarna,sen hade vi rast,sen baka ut tomatbullarna,sen sätt inne dom i ugnen,sen baka chokladkladdkaka,sen tog hand om disken,sen hade vi lunch,gick ,byta om till mina vanliga kläder,sen låste skåpet,gick till skåpet,sen gick till matan,åt mat,sen hade vi rast,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,tog hand om disken,jag,en annan kompis gick till lillaköket,lämna chokladkakorna,bröden,sconsen vi hade gjort,sen slängde soppor,sen skriv vi vad vi skulle göra nästa torsdag för kaka,bröd för då ska vi ha vikare ,sen byta om till mina vanliga kläder,sen gick till gympasalen,sen gick vi ut,gick,sen tog mina saker,sen cykla hem,sen åt hemma,drack kaffe,sen tog bussen till statena,sen gick där i från till bowlingen,sen  tog mina saker låste skåpet på bowlingen,sen köpte dricka,sen bowla fem till sex,sen låste inne mina saker,tog min jacka,mina skor,sen hämta pappa mig,sen handla vi,sen ducha,sen åt,sen tog på mig kläder,sen såg film,sätt vid ipaden,då smsa min kille,sa till mig hif leder,dom vann mot norköping med 4-1,sen gjorde jag  mig klar förläggdags hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna

Ovido - Quiz & Flashcards