johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 9 april 2013 20:30

  hej idag vakna jag,sen åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen sätt lite vid ipaden,sen körde vi till tandställningstandläkaren,sen sätt dom gummiringar i min mun,fixa till tandstälningen där uppe,sen körde pappa mig till skolan,sen gick jag på toa,lämna mina saker i skåpet,sen hade jag rast,sen hade jag svenska,lyssna på nyheterna,sen åt vi lunch,sen hade vi musik,sen hade vi siw,sen tog mina saker,gick till bussen,tog bussen hem,sen drack kaffe hemma,åt hemma,sen körde pappa mig till bowlingen,sen duscha jag,sen åt vi kvällsmat,sen gick jag,min kille till willys,åt rulltårta,drack engeridricka,sen gick hem,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags,sen la mig hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards