johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 12 april 2013 20:45

  hej idag väckte mamma mig,sen gick jag på toa,sen gick inne på mitt rum,tog på mig kläder,sen sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,tog mina saker,gick till bussen,vänta på bussen,,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av bussen,sen gick inne till skolan,sen omklädningsrummet,sen tog av yterkläderna,sen tog datan,gick till janet,då hade vi matte,sen svenska,sen fika,sen nutidsfrågor,sen hade vi rast,sen hämta vi våran kökskläder,tvätta dom,sen slängde soppor,strök handukar,sen åt vi,sen hade vi rast,sen tog vi våran sakor,gick till maxi,sen när vi hade varit på maxi fick jag,hampus gå hem,sen sätt man vid ipaden,såg skilda världar volym 2,disc 5,sen kom sofia,sen åt vi,sen gick jag,sofia till maxi,sen kom min kille också,fortsätte se skilda världar volym 2,disc 5,sen gick min kille hem,åt, sen åt jag,sen kom min kille igen,sen åkte sofia hem,sen såg jag,min kille jönssonligan,sen såg stefan,krister,sen såg jag,mossan lets dance,sen borsta vi tänderna,sen la oss hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards