johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 24 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 24 april 2013 20:00

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,tog mina saker,sen gick till gargaset,tog ut cyklen,sen stängde gargaset,sen cykla till skolan,sen låste min cykel,sen låste inne mina saker i skåpet,sen gick till billi,sen hade vi rast,sen  tog våra jackor,sen åkte till pålsjöskog,fika,sen åkte tillbaka till skolan,åt lunch,sen hade vi siw,gick genom saker,sen hade vi musik,sen tog mina saker,gick till gympan ,hade bollsport,sen byta om till gympa kläder,sen låste inne,sen hade vi bollsport,sen byta om till mina vanliga kläder,sen cykla hem,sen åt mat,drack kaffe,fika,sen gick vi till maxi,kolla om mammaspojkar hade kommit ut men det hade den inte,sen gick vi hem igen,åt kvällsmat,sen såg film,gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards