johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 25 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 25 april 2013 20:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen gick inne på mitt rum,tog på mina kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på min jacka,mina skor,sen tog mina saker,cykla till skolan,sen låste min cykel,sen byta om till kökskläder,la inne mina kläder,sen låste mitt skåp,sen läste recept,sen tvätta händerna,baka brownies,sen hade vi rast,då byta jag om till mina vanliga kläder,sätt på mina skor,sätt på min jacka,sen efter rasten åkte vi till tandställningstandläkaren,dom sätt fast en tråd som var lös,sen åkte till skolan,gick till omkläddningsrumemt,öppna mitt skåp,byta om till mina kökskläder,köksskor,sen baka mina brownies,ställde inne dom i ugnen,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen la inne kökskläderna,låste skåpet,sen gick till matan,åt ,sen hade vi rast,sen tog mitt förklädde,vi gjorde klart med brownisen,sen smaka kakorna,sen gick vi,tog våran jackor,sen gick ut en runda i det fina vårvädret,sen på vägen tillbaka stanna jag för jag såg en katt,kela med den,sen tog vi soppkäran till stora köket,sen tog våran saker,gick till gympan,sen byta om till våran gympakläder,så hade vi något som hete stocken på gympan,sen hade vi doppboll,sen gick vi,ducha,sen klädde jag på mig,sen cykla jag hem,sen ställde inne cyklen i gargaset,sen fika jag hemma med kladdkaka,munk,drack kaffe,sen tog pengar,sen körde pappa mig till bowlingen,jag tog mina bowlingsaker,bowla 5 till sex,sen handla jag en läsk på bowlingen,drack där,sen låste inne mina saker i mitt skåp,sen hämta pappa mig,sen körde han,syrran iväg,sprang,sen åt vi,sen bada jag,raka mina ben,sen  kolla jag lilla aktuellt ,sen gjorde jag mig klar förläggdags,sen la mig i sängen,kolla film,sen stängde av den,sov hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards