johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 26 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 26 april 2013 21:15

  hej idag vakna jag halv sju,la vid ipaden lite,sen gick på toa,sen gick inne på mitt rum,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig regnkläder,gympaskor, tog mina saeker,sen gick ,vänta på bussen till skolan,sen tog bussen till skolan,tog av regnkläderna,låste inne i skåpet,tog på skorna,tog datan,la inne sakerna,låste skåpet,gick till janet ,då hade vi matte,sen svenska,sen fika vi,sen hade vi nutidsfrågor,sen låste jag inne datan i skåpet,en kompiskläder,sen gick till cafetterian,handla choklad,en fanta,sen hämta mina,kompisen kökskläder,la inne i tvätten,sen gick vi till villan,vattna blommorna,damsuga,strök,sen gick vi till matan,åt,sen hade vi rast,sen gick till villan,såg film,sen fika,drack kaffe,sen hängde upp tvätt,sen gick,hämta mina saker iskåpet,sen låste skåpet,gick,vänta på bussen hem,sen tog bussen hem,åt när jag kom hem,drack kaffe,sen såg klart en film,sen gick inne i kryputrummet,hämta en väska,sen packa den,sen åt hemma,sen möte min kille mig,vi gick hem till han,jag sov över hos han till lördag hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards