johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 17 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 17 april 2013 20:17

  hej idag väckte mamma mig,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,tog på min jacka,tog mina saker,sen sätt på mig cykelhjälmen,sen tog ut cyklen från garagset,sen låste gargset,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,gick till skåpet,låste inne mina saker,sen gick till billi,sen hade vi rast,tog våran jackor,min keps,sen låste skåpet,sen gick en runda ,sen åkte vi på utflykt till hittarp,fika där,sen tog bilen tillbaka till skolan, låsten in jackan,kepsen,sen åt lunch,sen hade rast,sen hade vi siw,såg filmer om proterin,sen gick till skåpet,tog mina saker,låste,sen gick till gympasalen,sen byta om till gympakläder,sen hade vi bollsport,sen ducha,sen tog på mig mina vanliga kläder,sen sätt på hjälmen,cykla hem,sen gick på toa,fixa en grej,sen drack kaffe,åt glass,sen sättt vid ipaden,sen gick ut med katten,sen sätt vid ipaden igen,sen åt kvällsmat spetta med mos,drack mjölk till,sen såg klart mysteriet på grevholm 1,disc 2,nu ska jag hitta en annan film,se,sen göra mig klar förläggdags hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards