johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 30 april 2013 23:20

  hej idag vakna jag själv,sen gick på toa,sen gick inne på rummet,klädde på mig,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,tog på jackan,skorna,cykelhjälmen,sen tog mina saker,öppna gargaset,sen stängde gargaset,lämna inne nycklarna,sen cykla till skolan,sen tog datan,gick till janet,då hade vi matte,sen spela vi engelsktspel,hade engelska,sen hade vi rast,åt mina fruktur då ,sen gick till caffetirian med en vän,köpte choklad,sen börja vi 10.00,hade svenska,sen11.00 titta vi på lillaaktueltskola,sen ställde upp stolarna,sen tog datan inne i skåpet,låste,sen gick till matan,åt,sen hade vi musik ,såg vi klart camprockfilmen,sen spela vi låtarna vi spelar på instrument,sen gick till skåpet,tog en lapp,tog datan,sen planera vi,sen ställde upp stolarna,sen tog datorn,sen sätt på min jacka,la ner datan,cykla hem,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen gick på toa,sen åt en frukt,sen åt en glass,sen åt kvällsmat,sen gick på toa,sen hämta min kille,hansmossa mig,vi åkte,kolla på majbål,sen åkte vi ner till tivolit på kvällen,sen körde dom hem mig,nu ser jag film,ska snart lägga mig hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards