johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 4 april 2013 20:47

  hej idag väckte mamma mig,sen gick på toa,sen gick inne på mitt rum,tog på mig kläder,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig mina yterkläder,tog sakerna,gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av vid skolan,sen gick inne till skolan,till omkläddningsrummet,sen tog av yterkläderna,byta om till kökskläder,sen gick till köket,sen gick vi genom recptet till choklad frostingen,gjorde den,sen gick genom recept till brödet,sen rörde i sakerna till brödet,sen hade vi rast,sen efter rasten sätt vi inne brödet i ugnen,sen gick genom recptet till cupcaksen,sen baka dom,sen sätt inne dom iugnen,sen byta om till mina vanligkläder,sen gick till matsalen,åt,sen sätt på fb på rasten,sen gick,byta om till kökskläderna,sen diska allt,sen torka bänken,sen kolla om alla saker i köket stämde,sen byta om till mina vanliga kläder,gick till gympan,byta om till gympakläder,sen hade vi gympa vi hade brännboll,sen gick,ducha,sen byta till mina vanligakläder,sen gick till bussen,tog den hem,sen gick hem från busshållsplatsen,sen gjorde kaffe,drack kaffe,sen tog vattenflaskan,sen tog jag,min kille bussen till bowlingen,sen bowla jag 5 till 6,sen hämta pappa oss,sen var min kille hos mig,sen åt vi hamburgare,min kille var hos mig till 20.07,sen gick hem,då gick jag,ducha,nu ser jag film ska snart lägga mig hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards