johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 23 april 2013 20:53

  hej idag väckte mamma mig,sen tog jag på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog mina saker,gick till bussen,vänta på den ,sen tog bussen till skolan , tog datan,hade janet, räkna pengarna från maten dom betala igår,skriv på exel,sen räkna matte,sen hade engelska,sen hade rast,åt min frukt,sen hade vi svenska,sen nyheter,sen åt lunch,sen hade musik,sen hade siw,sen sluta,tog mina saker,tog bussen hem,sen gick från annerovägen hem,koka kaffe till mig,pappa,sen åt mat ,sen bowla fem till sex,sen hämta pappa mig,min kille,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen åt kvällsmat,såg film,sen gick på toa hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards