johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 16 april 2013 20:15

  hej idag väckte mamma mig,jag tog på mig kläder, tog mobilen,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig jackan,skorna,mössa,vantar,gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av vid skolan,sen gick inne iskolan,sen la inne sakerna i skåpet,låste det,sen gick till lilla köket,sen åt vi yogurt där,sen gick 3,4 till sina fysiska aktiveteter,1,2 gjorde annat,jag hade styrketräning,sen gick,ducha,sen tog på mig kläder,sen gick till skåpet men låste krångla sig så fick inte inne gympapåsen,jackan fick hänga det i lilla köket,sen gick vi till aulan,sen hade vi lunch,sen rast till 13.00,sen såg vi mot alla ods,sen bad vi vaktmästaren hjälpa oss med skåpet,sen låste han upp skåpen,då tog jag min väska med till lilla köket,sen hade vi utvädering,sen sluta vi,jag gick till bussen,tog bussen hem,sen åt en munk,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen fylla vattenflaskan,sen sätt lite vid ipaden igen,sen gick på toa,sen körde pappa mig till bowlingen,sen bowla jag 5 till 6 ,sen ducha jag,sen sätt vid ipaden,sen tog på mig kläder,sen åt vi kvällsmat,nu sitter jag vid ipaden,sen ska jag göra mig klar förläggdags hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards