johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 11 april 2013 21:06

  hej idag väckte mamma mig,sen tog på mig kläder,sen åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig mina yterkläder,tog mina saker,sen gick till bussen,tog bussen till skolan,sen hoppa av bussen,gick inne till skolan,sen hängde i mina saker,la inne mina kläder i skåpet,sen tog på mig mina kökskläder,,kökskorna,sen gick jag, siw,sandra,hämta varor på lastbryggan,sen läste recept,sen baka jag,sandra bröd i hop vi gjorde degen,den jäste till efter rasten,sen baka vi ut brödet efter rasten,sen gjorde citronkladdkakan,sen tog hand om disken,sen  tog ut brödet,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,sen gick till matan,åt,sen hade rast,sen byta om till kökskläderna,sen torka min disk,sen sätt inne disk i diskmaskinen,sen vände citronkladdkaka,sen rengjorde spisarna,sen drack citronjucie,sen tog på mina  vanliga kläder,sen mina saker,gick till gympasalen,sen byta om till gympakläderna,sen spela basket på gympan,sen sen duscha,packa ner gympakläderna,sen tog på mina vanliga kläder,sen tog mina saker,sen gick till bussen,sen vänta på bussen,sen tog bussen hem,gick från annerovägen hem,sen gjorde kaffe,åt pizza,sen tog mobilen,sen körde pappa mig till bowlingen,sen bowla jag fem till sex,sen la inne sakerna i skåpet på bowlingen,sen hämta pappa mig,sen duscha,klädde på mig,sen såg film,sen åt torsk,potatismos,grönsaker,drack jucie,sen fortsätter ser på skilda världar volym 2,disc 5 hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards