johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 april 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 20 april 2013 22:50

  hej idag vakna jag 11.39,sen  tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt filmjölk,en macka,koka kaffe till mig själv,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen fråga mamma om vi skulle ha kvar kaffet för mormor,morfar skulle komma så hällde i det i termosen,sen kom dom,då koka jag nytt kaffe en häll kanan,tog 6 mot med kaffe,sen åt vi bullar mormor hade bakat,drack kaffe,sen gick jag inne på toa,kolla en sak på ipaden,sen bädda jag min säng,rulla upp min parsijen,sen åkte mormor,morfar hem,då sa jag hejdå till dom,sen åkte jag,mamma,syrran till djuraffären,sen gick jag upp,sätt mig vid ipaden,såg film på min tv,sen gick ner,åt lunch taco,sen gick på toa,sen gick ut,fota lite på framsidan,baksidan,sen cykla jag en runda,cykla upp till maxi,handla engeridricka,en läsk,sen såg film,sen gick på toa,sen gick ut lite med theo,sen ville han inne igen,sen smsa min kille,sa kom ut ett litet tag jag är i din gata så gick ut till han,sen var vi på mitt rum,sen åt jag kvällsmat,sen gick han hem,då byta jag binda,gick på toa,sen såg smartare en än femte klassare,sen såg elvis i hudiksvall disc 1 klart,sen disc 2,sätt vid ipaden,ska snart kolla bloggar,göra mig klar förläggdags så ni för hade bra alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards