johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 31 mars 2014 21:30

  hej idag väckte mamma mig,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut smör,skinka,kaffekoppen,sen åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,stoppa ner en macka,yoggi,sen tog på mig jacka,skor,vantar,mössa,sen tog kassen,sen gick till bussen,sen tog bussen ner till knutpunkten,sen hoppa av,sen gick resten av vägen,sen ringde på dörrklockan,sen tog på mig kökskläder,skor,sen ställde inne mackan,yoggi ikylen,sen tog hand om disken,sen åt frukost åt en macka,yoggi,drack kaffe,sen gick på toa,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack vatten,sen hade vi rast,sen börja vi,sen gick jag på toa,sen torka borden,mikrovågsungarna,tog hand om disken,sen ställde all disk rätt,sen gick jag,en arbetskompis,byta om till våran vanliga kläder,skor,jacka,mössa,vantar,tog kassen,sen gick till knutpunkten,sen tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen koka kaffe,drack kaffe,kolla på facebook,sen kom min kille,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt kvällsmat,sen gick jag,min kille hem till han,sen körde hans bror oss ner till stortorget,sen stog vi där,sörgde,sen gick vi ner,sen tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards