johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2014 22:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut frukost,talrik,sked,sen åt jordgubbskräm med mjölk,drack kaffe iuterummet,sen ställde ut mina saker i köket,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,stoppa ner datan i väskan,sen borsta håret,tog på mig jacka,mössa,hjälm,skor,vantar,sen tog väskan,gympapåsen,sen öppna gargaget,tog ut min cykel,sen stängde gargaget,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen tog väskan,gympapåsen,sen gick till omkläddningsrummet,la inne gympapåsen,hängde inne jackan,mössa,vantarna,la inne hjälmen,sen tog skoldatan,sen la inne väskan,sen låste skåpet,sen gick till uppbehållsrummet,sen hade vi lite rast på morgonen,sen gick vi till janetsklassrum,hade janet,sen hade matte,sen svenska,sen rast,sen hade vi fika,engelska,sen nutidsfrågor,sen gjorde en annan sak,sen la ner datan,laddaren i dataväskan,sen la inne det iskåpet,sen låste skåpet,sen gick till matan,åt lunch,sen hade vi bild,sen sluta vi,plocka undan,sen hämta våran saker,sen låste skåpet,sen gick till simhallen,tjejernasomkläddningsrum,sen hade vi simmning,sen sluta vi,ducha,sen tog på mig mina vanliga kläder,sen tog på mig jackan,sen skorna,sen tog mina saker,gick till cyklen,sen låste upp cyklen,sen sätt på mig mössa,hjälm,vantar,sen cykla hem,sen sätt inne cyklen i gargaget,sen koka kaffe,drack kaffe,sen gick på toa,sen gick ut,gick med katten i sele,sen cykla till maxi,handla bröd,sen cykla hem,sen ducha ,sen tog på mig kläder,sen cykla jag,pappa till mormor,morfar,sen låste cyklarna,sen kom dom andre,sen åt vi kvällsmat,sen gick på toa,sätt på ipaden,sen cykla mina sysskon hem,jag,mina föräldrar sätt,snacka med mormor,morfar,sen tog på mig mössa,hjälm,vantar,sen låste upp cyklen,sen cykla hem,mamma tog väskan med ipaden,det andra i ,sen sätt inne cyklen i gargaget,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards