johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 15 mars 2014 23:30

  hej idag väckte pappa mig elva,sen gick jag upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut talrik,sked,smör,smörkniv,skinka,jordgubbskrämen,m
jölken,kaffekoppen,sen åt frukost åt jordgubbskräm med mjölk,åt en macka,drack kaffe,sen tog inne allt,sen drack mer kaffe,sen gick på toa,sen byta lakan,sen borsta tänderna,sen städa mitt rum damtorka,damsuga,sen åt lunch,sen strök mina kläder,sen blogga om gårdagen,sen byta kläder,sen gick jag,min kille till maxi,jag handla färdigrätter,jordgubbskräm,glass ,en dricka till mamma,sen betala,sen gick vi ,jag hem till oss,la inne färdigrätterna,glassen i frysen,la inne jordgubbskräm i kylen,sen cykla jag till drottningshögsaffär,köpte en påskmust,sen betala den,sen cykla hem,sen såg jag film,åt glass,drack påskmust,sen tog ner talriken,skeden,sen åt godis,drack påskmust,såg film,skrev upp bloggar,sen kom min kille,sen åt jag kvällsmat,sen såg vi gladatorierna,sen gick han hem,sen sätt jag på fb,sen snacka med han i telefon 2 gånger,sen sätt på fb,sen gick ner,hämta en kaffekopp med kaffe i,sen sätt på en film,sen såg jag film,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards