johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig jacka,mössa,hjälm,vantar,skor,sen tog väskan,öppan gargaget,sen stängde gargaget,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen låste upp skåpet,la inne mina saker,tog förklädet,köksmössan,sen brädde mackor,sen skärde grönsaker,sen hade vi rast,sen gjorde vi varma mackor,bärkräm,sen åt vi varma mackor,sen bär kräm,sen gjorde ordning,sen sätt i uppbehållsrummet,snacka med kompisar,sen hade utvecklingssamtal,sen hämta mina saker,sen låste skåpet,sen låste upp cyklen,cykla hem ,sen ställde inne cyklen i gargaget,sen stängde gargaget,sen koka kaffe,drack kaffe,sen gick ut med katten,sen snacka med en i telefon,sen cykla till maxi,handla,sen cykla hem,sen gjorde smoothie,sen drack smoothie,sen sätt vid ipaden,sen åt kvällsmat,sen ducha jag,sen såg jag film,sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards